<3

Vi har en nykomling i familjen, mammas 50-årspresent vid namn Elsa :)-
Hon är huuuur liten som helst och helt underbar. Alla vill ta med henne hem och ja, hon charmar alla. Hon är en liten chihuahablandis med en mamma som är shipperke :).




Kvällen blir mysig och ska spenderas med min kära pojkvän, blir mat på shang hai och därefter bio (män som hatar kvinnor) i skövde.
Gårdagskvällen blev bra med bowling (jag va näst bäst, och då var vi 8 stycken med! maha), sen tacos med bästa fridis!

Annars är det mesta lugnt och nästan som vanligt, förutom att jag har lite mer tid över, varför vet väl dom flesta som läser här. Uschusch, börjar bli tröttsamt.

Martin ska flytta den 1a april och det ska bli kul att hjälpa till även om jag inte ska bo där förutom ibland då såklart. Jag vill fortfarande att min o therese sommarplan ska skrida i verket. Ser dock inte så ljust ut, attans! Jaja finns fler trådar att dra i där :).

Jag måste få fram massa pengar snart för fåen vad många ställen jag vill till. Helt galet, men för att göra sådant behövs peeenki och det har inte sara dahlin just nu :( pust. Jäjä de löser sig.

Jag o syster har gaddat oss, likadana tattoos till och med. Riktigt nöjd blev jag :)



Jag till höger :).




ja, annars vare inte så mycket mer jag hade på hjärtat förutom att jag är lite avis på marys äventyr och på therese som är på båten :P.. hihi, men det är la nyttigt att vara det med någon gång :).





See ya /// sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback