It´s a little bit funny - this feeling insiiiiide.



Så fruktansvärt sugen på att ta tag i mitt svarta hål till rum. Garderoben är typ överfull men ändå ligger det kläder över HELA golvet och dessutom en jävla massa rena kläder i tvättstugan :S. I-landsproblem I know!
Två ouppackade väskor ligger och väntar o jösses det är sååå boring.
Jaja sånt är livet.

Hade iaf en fruktansvärt trevlig helg i vänners lag. Badtunnekvällen i lördags var minst sagt galen och jag tror inte någon av oss 11 minns så mkt efter klockan ca 21 HAHA :P. Kul var det iaf och ja, jag älskar det där gänget, störtskönt! <3

Igår var det mer än slappt o mådde väl verkligen som jag förtjänade, Martin gjorde kvällen bättre med sin mysiga närvaro :).

Peace and Love.



Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback