Home.

Då var jag hemma igen och hann hem till första snön :).

Båten gjorde mig massa fler vänner rikare och det gick faktiskt förvånansvärt bra denna gång, så jag har bestämt mig för att gå på när det gänget går på igen den 29e november, cashicashi!

Ja och här hemma händer inte direkt så mycket, fest igår vilket var mkt trevligt även fast jag av okänd anledning lyckades få minnesluckor, igen BAH! Förstårt inte men men men.

Ikväll blir det första inomhusträningen för min del efter säsongen vilket ska bli grymt kul! :D.

Det var det om det.

Peace and Love <3




Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Vad tycker du om H&M´s kollektion jag skrev om idag? Äru också "kär" i någon utav plaggen?

Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vilken söt hund, din? =)



Här har vi inte fått snö än.

2009-10-22 @ 12:45:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sara

Hm e bra skit :)



Nej det är min mammas hund :D, suuupersöt är hon!

Ne det kom bara en liten liten sväng sen blev det blött ist :S

2009-10-22 @ 22:26:42
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback