Mot Oslo igen!

Fick tidigare idag reda på att jag ska iväg mot Norge igen imorgon, så kl 05.08 är det påt igen, tåg o sen buss i många timmar och sen jobb i flera timmar till!
Ska vara i tapasen mest tror jag så jag hoppas på bra folk som jobbar där!
Just nu ligger jag nere i mitt rum och försöker packa, men det är så sjuuukt svårt när man har två suupergulliga underbara vovvar som ligger o snuffsar så sött här:



Mmm gosingar! Dom står högt på listan på saker jag saknar mest när jag åker iväg på båten. Två låååånga veckor ska jag vara borta nu, galet länge känns det :S. Sen blir det kanske någon natt eller två för att hälsa på lite vänner där uppe innan jag beger mig hemåt igen, vi får se :).

Nepp nu ska fortsätta lyssa på Ted Gärdestad o försöka få ordning på skiten här.
Usch sååå tråkigt att packa.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Elin

Två veckor, yscha... aja have fun then och tänk på dina vovvar :P och mig som får ta hand om dem!

2009-09-30 @ 19:52:41
Postat av: frida

åh tapas ger bra vibbar!jeansen satt ju skitbra, fanns ingen storlek när jag kollade:( Du får skriva lite oftare här nu när du är borta hörru! :D

2009-10-01 @ 08:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback