Spänning i tillvaron = 0?

Ja nu har ännu en helg passerat. En fantastiskt lugn sådan, vilket var myycket behövligt efter förra helgens bravader.
Fredagsmys med Frida blev det, idol tacos o gooodis.
Lördagen bjöd på shopping på stan då jag hittade mina nya favortileggins på, Tada!...- Kappahl! Underbart :). Tänkte faktiskt bjuda på en fruktansvärt oglamourös uppvisning av dessa just nu:


Haha så jeeevla nice. Skit samma, detta är iaf dom första jeansleggins jag med mina körvfotbollsben faktiskt trivs förbaskat bra i och tycker inte att jag får stoppadkorvröv i som i alla ginatricotbralls jag provat i mina dar.
Slut på reklamen!

Lördagseftermiddan  spenderades hos fam Green där yngsta barnet julia hade kalas då hon idag (GRATTIS!) fyller hela 18 år :D. Lilla släkten var där med Mamma pappa farmor moster två pojkbarn med respektive och så lillasyster såklart :). Mycket trevligt och MYCKET mättande!
Efter kalajset åkte jag en sväng till frida med en mkt olust att röra mig efter all mat så var bara där en liten sväng innan fru tiverman drog till mingus med jossan, tidig match söndag väntade.

Ja, så var det söndag och tidig uppgång pga match kl 11 på ekvallen. Sara blev tilldelad Ytterligare en ny position i laget, högerytter. Och jävel vad jobbigt det var, sprang som en idiot i 90 minuter - tack och lov fick det utdelning sedan efter två kanonpass av duktiga medspelare gjorde MOI två måååål! Glädjen visste inga gränser, tur det eftersom jag innan var sur som en ättika på domarn och råkade tjöta på mig ett gult kort - MAHA!

Idag har det varit som vanligt, promenad med hundar och syster eftersom hon jobbar kväll. Senare ska vi lämna julias present :) och jag MÅSTE ta tag i garderoben :S. Har ringt till norge idag IGEN utan vidare framgång, mamma gissade på att dom spärrat mitt nummer i hela landet - tack mor!

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback