I will survive!

Ja nu känns det lite som att all kommer ordna sig till slut.

Hade ännu en galen helg med fest gånger två! Vilken partyprisse man blivit men jag gillart :). Fredagen bjöd på förfest hos Ankan, tänkte ta det lite lugnt. Dock har jag fortf inte lärt mig att man blir kanuun av att sitta drickandes ett jäkla tag o sen när man reser sig BAM så är man snurrigare än den där sprätt!
In på husaren genom att gå före i kön, ankan lämnade oss ganksa snabbt men vi shäjjkade vidare natten igenom och slutet blev lite känslosamt men man kan minst sagt säga att det löste sig på bästa sätt. MUMS!
Underbart att deepa ut med min underbara Larson då, värt guld hjärtat <3.

Lördagen, den väldigt efterlängtade lördagen :). Vaknade givetvis aaaaningens bakfull, hade lite svårt att få i mig frukost men efter en heeel del soffliggande så kände jag mig ändå relativt redo! Upp till Lisa redan vid 16tiden för fix o trix.. målade mig illröd o fixade min hjärter kung. Folk ramlade in o till slut var vi 53 st i kortleken. Smörgåstårta o snacks sen var det dags att bli upphämtade av vår egna buss för att ta oss ut till wrågården. MASSA folk var det där och man stimma mest omkring där askalas o hälsade på alla o dansade. Hade iaf myycket trevligt :), denna kväll slutade dock också lite väl dramatiskt men det löstes under söndagen så det gör ju inget nu.

Ojojoj, trodde jag var helt ok men på söndagen var jag sliiiiten alltså. Match på det, kändes som de segaste 90minuterna i mitt liv. Damn! Vann gjorde vi iaf med 6-1 vilket ju var skönt.

På fredag väntar äventyr <3.

Peace&Love/ S.



Från kräftskivan, jag o daniel i slickadkattlookaliken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback