Människor som betyder allt.

12 dagar spenderades denna gång på Ms color fantasy. Hade fantastiska människor ombord med mig så det gjorde jobbet till ett nöje :),  hade det riktigt bra!

Några närstående mår inte helt bra vilket gör mig ledsen, jag älskar er och ni finns alltid i mina tankar <3.

Igår spenderade jag dagen med min yngsta bror och min syster, vi var på kssbesök och katarinagårdenbesök, jobbig dag psykiskt men skönt att träffa mina älskade. Bestämde mig för att det jag behövde när jag var klar med dessa besök var lite tid med en människa som alltid får mig lugn och som jag alltid kan vara mig själv med, nämligen Martin, min underbara expojkvän som alltid kommer vara en fantastisk vän <3. Det behövs inte mycket mer än lite prat och en kram från den grabben så blir man på bättre humör :).

Tack alla underbara vänner som hör av sig, ni är guld värda.

Just nu ligger jag och gör absolut ingenting, vilket är ganska skönt ibland. Ikväll ska jag nog umgås med kusin m. barn och med Denise, det ser vi fram emot :). Imorgon blir det fotbollsträning och senare lite fest på kvällen! Blir säkert kanonbra.

Hade bäst i vinterlandet så hörs vi.


Kommentarer
Postat av: ana banana

JAG TÄNKER PÅ DEJ SÅDÄR SMÅTT LITE JÄMT. ;) miss you!

Postat av: saris

ooo jag dig baby! Men snart ses vi äntligen igen, som vi ska mysa!

2010-12-03 @ 18:00:52
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback