Min dag

Vaknar av klockan 09 och vill slita av mig håret av trötthet, snoozar en timme och inser att jag måste gå upp, fortfarande förtvivlat trött. Vad händer med mig, gnäller över att en dag i veckan behöva gå upp innan 12, hinner jag tänka innan jag går upp och tar tag i livet.

Ringer syster som snabbt gnäller över att jag ska äta frukost när hon och sara snart är här. Stoppar i mig min frulle och sen beger jag, syrran och sara Ivan oss till Skövde. I dagsljus inser jag än mer hur korkad jag måste varit i lördags när jag lyckades gå vilse från bogrens till station, hejja mig!

Inne i stan får vi gjort massor och alla familjejulklappar är nu inköpta :)! Wieee.
Vi åker och handlar på nya coop extra innan det är dags att ge sig in mot Falköping igen. Planen idag var att jag skulle åka med Martin och hälsa på hans farmor, han har dock noll koll killen så det visade sig att det får bli en annan dag.

Kollade några avsnitt greys innan jag lagade potatis, köttbullar och gräddsås till mig och Martin. Sen kollade vi lite till serier innan jag nyss åkte till Ida och lämnade tillbaka hennes busskort jag lånade i lördags.

Himla bra, nyttig och mysig dag! :)

Natti natti // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback