Vad är kärlek?

Pirr i magen. Ett leende som man smälter av. Godhet. ÄRLIGHET. Kramar. Pussar. Kyssar. Överraskningar. Spontanitet. Resor. Ögon. Kill på ryggen. Massage. Sex. Uppmuntrande ord. Naturlighet. Brev. Lappar. Hand i hand. Skratt. Lek. Bus. Familj. Vänner. Saknad. Delad glädje/delad sorg. Avsluta varandras meningar. Närhet. Ge och ta. Ödmjukhet. Glädje. Spårande. Tacksamhet. Mys.

Lite ord och saker som för mig beskriver kärlek.

Jag har massor med kärlek i mitt liv, vännerna och familjen betyder allt! <3




I 4,5 år var den här killen min största kärlek och han betyder fortfarande enormt mycket och har en liten bit av mitt hjärta :). Tack för att du är du Martin Green!

Den sötaste bebisen som finns :).

KÄRLEK/ Sarisen


Kommentarer
Postat av: Anonym

att ligga i sängen med en bakfull sara och se på webb-tv, det är kärlek. PUSS!

2010-12-12 @ 19:54:02
Postat av: Marie

det var från mig! :)

Postat av: Sara

Haha hade jag aldrig kunna gissa Mary ;).. Det är fan kärlek! <3 PUSS

2010-12-12 @ 20:00:42
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback