Ms Color Fantasy.

Ut på tur aldrig sur.
Nu är man ute till havs och tänker man inte på dagarna så går det faktiskt helt okej här nu. Bra folk på, dock försvinner ALLA bra på torsdag och då har jag fortf. en vecka kvar här :( buhu... well well det får gå det med.
Man hinner tänka alldeles för mkt här och det är ju aldrig bra för sara dahlin, huvva.
Livet löser sig alltid :) Får se hur planerna blir efter hösten, har ju två jobb vilket jag är mkt lyckligt lottad för.
!4juli kommer jag hem och på torsdagen när jag fyller år blire husareeeen, bocka in det i agendan folks!
Jag o Therese var ute och solade lite på deck förut och daaaamn va varmt det var i tyskland!! hothothot!
Ne nu måste jag nog fejkjobba lite till i en halvtimme ;)
HADE!
Puss



Solnedgång boracay, Filippinerna - beautiful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback