Life.

För snart tre veckor sedan kom jag hem från en semester som varade i 5 månader. Jag och Therese Bergsten åkte runt vår jord och hade det helt fantastiskt!
Rutten såg ut som följer: Thailand, Kambodja, Vietnam, Laos, Filippinerna, Nya Zeeland, Australien och USA.
Alla frågar vilket ställe som var bäst men det är nästan omöjligt att svara på för allt hade sin charm och vi hade det så bra överallt! Vädret var helt underbart hela tiden och ja vi levde livet :).

Ungefär en månad in på resan tog mitt 4,5år långa förhållande slut med Martin vilket naturligtvis var hur jobbigt som helst men nödvändigt. Var skönt att bara tänka på sig själv resten av resan och slippa sakna ihjäl sig varje dag. Det var bådas beslut att bryta upp och vi är väldigt bra vänner idag.

Hemkomstdagen var full av känslor. Vänner och familj gjorde denna dag helt underbar och överraskningsfesten gjorde kvällen magisk, vilka människor man har omkring sig! Helt fantastiskt och jag blev verkligen grundlurad och supersuperrörd! :)

Tack till Marie som fixat o trixat med min blogg och gjort den såhär jättefin <3, saknar dig kvinna!




Australien - Fraser Island <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback