Efter regn kommer solsken

Imorgon går skutan (läs: tåget och bussen) mot Oslo igen. Ska möta upp min kära vän Marie och vänliga som dom är det där Svensson/Jacobsson får jag slagga på deras soffa en natt :).
Har ju inte hänt så mycket sen i söndags med tanke på mitt mående men måendet på alla plan har fasen blivit bättre, och det har jag många människor att tacka för!
Anabanana kom och hälsade på en väldans kortis o hon e ju alltid en sötnöt! Larson och jag har blivit som helan och halvan det senaste vilket uppskattas av oss själva väldigt mycket men inte alltid av alla andra ;) spårarssonarna!
Varför slösa energi på sånna dumheter jag gör jämt för? Ne usch nu är jag glad igen och borta är bitterheten!
På fredag blir det båten och träffa mina underbara kollegor där :), får se hur länge jag stannar denna gång men när jag kommer hem blir det givetvis klackarna i taket som vanligt!
Hepphepphapphapp.. seees

 

Sara


Kommentarer
Postat av: Larsoooon

Det har sagts förut och jag säger det igen vi är faan asroliga ;)

2010-11-18 @ 09:38:07
Postat av: sara

word girl, word ;)

2010-11-18 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback