Vart tog oktober vägen?

Denna månaden har bara svischat förbi. Känns som det var nyss jag kom hem från Ayia Napa med det var visst två månader sen snart. Vad gör jag med tiden, förvaltar jag den på bästa sätt?
Sjukligt kallt blev det iaf bara under de tio dagarna jag var iväg på havet.
Ikväll blir det första inomhusfotbollsträningen på myyycket länge :) blir intressant.

Igår hanns det med mycket, kanske lika bra att gå upp vid 10 ist för 12 ^^ man hinner ju med enheldel fler saker. Besiktigade pappas bil som den snälla dotter jag är, gick ut på promenad och hamnade hos söta farmor en stund :). Så ringde bror och ville ha med mig som shoppingråd i skövde. Vi gick loss och hittade allt o lite till inne på Elins, han bjöd mig på mat som tack för hjälpen på alpina! :D Bra em och verkligen kul att spendera lite tid med broder, händer ju inte alltför ofta.

Vid 19 åkte jag hem till my beloved vän Larson, diggar hennes crib. Efter x antal koppar thé så snokade vi runt, hånade folk på fb och skrattade så mascaran rann :D Så glad att du bor i falsketa nu!

När det var dags för studerande larson att lägga sig kom syster och lilla sarisivan o mötte upp mig så drog vi till hennes o max mysiga lägenhet. Där bjöds det på första glöggen för i år, myycket trevligt :).

Dagens fina väder startades sent :S vaknade först runt 11.30 och då gick vi ut med vovvarna i vanlig ordning innan jag begav mig till min söta kusin och hennes underbara dotter och dollan såklart :). Vi gjorde klart en mycket rolig sak inför årsfesten och inhandlade lite saker till detta på stan efteråt.

Allt kommer i lite tokig ordning här men skitsamma. Hade en myycket bra helg med fina människor hos syrran men var galet trött så jag o tjurenbrunoandersson drog hem ist för att åka med de andra till bogrens. Skööönt att vakna en söndag utan bakfyllan, dock sov vi till 13 ops! Iofs ganska skönt och välbehövligt det med :). Söndagen gick i slöhetens tecken men vi hann med söndagsmiddag och film innan det återigen var dags att sova fast denna dag med en mysig hund i knävecket :)

O på fredag åker jag o cedrus o mändie till Oslo för att träffa oslograbbgänget vi träffade i Ayia Napa! Ska bli sjukt kul. Jag stannar dock lite längre, ända fram till onsdag för jag ska på kurs på tisdag i Sandefjord. Intressant :P

Snart är det dags att byta om inför träning som sagt, burna lite fläsk.

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback