Det var en solig jävla helg ;)



Förra helgens bravader då:
Torsdagen - jag fick genom inte så mycket övertalning med mig madde på festidén. Eftersom vår söta vän bergsten var handikappad erbjöd vi oss att komma till henne på förfest ;P. Ett gött gäng flobygrabbar joinade och snart intogs en del mängd alkohol. Springandes mot stationen med madde bakom mig hamnade vi till slut på husaren. Halvoklart vad som hände där inne mer än en maaaaassa dans, ett ganska oskönt möte och en pissoarkiss. Mina sööta syskon Anders och Elin hämtade oss på natten och det slutade väl inte så bra för vissa men den storyn är rättså old nu! Jag sov med en fin vän iaf så min kväll slutade kanonbra :).


Fredagen - Vaknade upp törstig som en kamel hos m och efter att ha assisterat även honom med vatten så hände det nog inte så mycket innan mor min hämtade mig där. Sen städade jag en bil vilket tog sin lilla tid. Hem igen för lite umgänge med min storebror som var hemma :), chillade mest i solen o trixa lite boll (läs han gjorde jag är kass).
Dusch och fix inför kvällens arrangemang: 80talsfest i parken!!!! :D. Med bästa fifbrudarna blev detta verkligen en kväll att minnas, maaassa dans och glada berusade färgrika kvinnor - vi måådde! Efterfesten denna natt blev hos merrisen, där satt vi och lyssnade på boybands osv innan en efter en droppade av. Mycket trevligt och vi drack väl öl till kl 04 innan jag och de andra som blev kvar somnade :).


Lördagen - Jaha då vaknade man visst upp hos m igen med skillnaden att fler folk var i lägenheten denna dag, vaknade upp tidigt av att Sandra (fyyy;P) ringde på dörren och hade nog tappat bort något eller hur det var. Med bankande huvud begav jag mig sedan mot systers crib för att ta på mig något annat än m:s tshirt och gårdagens skor :P. Upp till sommarhemmet för räksmörgås och kaka innan det blev shteeeek på panka hela dagen med brudarna, myyys.

En mer rödtonad sara åkte sedan hem från panka på em för att direkt ge sig på nästa fest, skona mig vad den första andra oh tredje cidern inte smakade vad den borde. Hem till emmisen för förfest innan förfesten. Ett relativt stort gäng blev vi där men sen drog vi girls till Jennifer och Anders fest innan grabbarna. SJUKT TREVLIGT, man träffade massa människor man inte sett på länge och bara mådde braa i sommarvärmen. Lyckades bli jävligt på pickalurven även denna kväll, bra dahlin! Drog sent till plantis och denna kväll slutade inte lika bra. Skrek mig hes av arghet och ledsenhet men som tur var är allt detta löst nu :).

Söndagen: Jag o m sov till 12 och det var såååå sjukt skönt och välbehövligt. Martin fick dock ett halvroligt pajasanfall av pigghet och skulle bråka o ha sig, jag vann ju såklart med mina enorma biceps ;P. Sen lagade karln mat åt mig ist, like på den!
Lite häng med tvillingarna green innan jag drog mig hemåt, åt igen och däckade i soffan ett par timmar innan träning. Rääättsåseg träning.

VILKEN UNDERBAR HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback