Chill med Audrey



Vill börja med att säga: mitt manshat från i lördags har nu svalnat lite, mest av den fantastiska anledning att jag inte riktigt minns varför jag blev så bitter på dessa män ^^ haha S.D i ett nötskal.

Vaknade 10.40 idag pronto av att min broder plingade på, tur var väl det för vilket sjukt nice väder det var! Tvingade därför med nyss nämnda bror på en promenad, vi gillade inte blåsten dock.
Sen blev jag sittandes vid datorn och av någon anledning började jag läsa gamla mail mellan mig och M, inte okej. Där satt jag och blev nostalgisk innan jag skärpte till mig och tänkte att jag nu skulle göra något med denna dag.

Åkte till syster, fick svingod thaimat och fruktsallad tills jag hamnade i matkoma...
då ville jag såklart lägga mig i soffan men hepp den skulle ut och en ny skulle in, inget konstigt med det kanske ni tänker men jodå det blev minsann en intressant upplevelse.
När den nya soffan kom in o medan davis och theo lämnade bilen och kärran skulle två tvillinghjärnor sammarbeta för att få ihop den nya soffan, det gick inte alls bra..vi skrattade mest tills vi upptäckte att det fattades en del, en ganska stoor del. En av sittdynorna haha.
Davis teori är att någon snott den, varför någon nu skulle vilja ha en sådan?

Sökandet fortsätter.

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback