Gemini <3

Haft en bra helg i vanlig ordning :). Gårdagen var suuuper med fantastiskt väder och mysigt umgänge hela dagen lång. Startade med en sväng på stan med min fina Bergsten och fikade med henne och galna madde ;P. Sen hem och snabbpacka innan vi mötte upp 23 andra glada gamla ffkdamare för att dra till arenan i skövde och ta fram vårt barnasinne i vattnet.

Efter detta var det buffé på o´learys som väntade vilken kanske kunde varit lite bättre med tanke på kostnaden, men vi var trots allt nöjda och glada efteråt och gav oss iväg vidare till glädje för en cider innan vi körde hårt i vipbåset på bogrens med alla hockeymän. Bra kväll helt enkelt.

Idag har vi alla mått som vi förtjänar men trotsat huvudvärken och haft en helbra dag ändå! Söndagar som de brukar vara, galet mycket skratt åt vissa saker man gjorde dagen innan. Larson och jag skrattar ju dessutom extra mycket åt massa trams som ingen fattar: du jag och TG kommer fan bli hundra år bäjjby ;P.

Veckan som komma skall är ännu ganska oklar, kan bli båten inom en relativt snar framtid igen, ganska gött :).

Ne nu är jag trött...

herrå


Kommentarer
Postat av: Larsoooon

TG kmr aldrig bli gammal ;)

2011-03-07 @ 05:57:31
Postat av: Walle

Sötisar:)

Postat av: Sara

Larson: Indeeeeed ;P

Walle: right back at ya gullet!

2011-03-07 @ 12:14:08
URL: http://saaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback