I min fantasiiiii

rullar vi runt bland mjuka kuddar... faaaantasii..

Jösses vad jag drömmer massa skumma saker nuförtiden, helt galet. Varje morgon minns jag dessutom vem/vilka jag drömt om och vad som hänt. Lite kul, lite skrämmande :P.

Fick ett bra telefonsamtal från personalansvarig på Fantasy idag, jag och syster ska åka iväg och jobba nästa vecka igen :) Då har jag varit hemma nästan tre veckor sen mina 20 dagar ombord sist, skadar aldrig att utöka kassan något ;P. Vill fortfarande utomlands något sååå inni bomben, men den som väntar på något gott!

Igår var den den 10e, vilket än idag ett år efter att det tog slut är ett litet jobbigt datum för mig, skulle vart 5,5 år men varför hänga upp sig på vad som skulle varit?
Som tur är hängde jag med min syster och min kära vän larson, den sistnämnda där är en jäkel på att planera saker så min sommar lär bli allt annat än tråkig <3 daaamn jag längtar!

2a april - HP för tredje gången bah!
5e april - märkt för livet again
midsommar - Hej grebbet med niice människor
28juni - 2juli --> P&L med ett gött gäng :)
15e juli - typ 23

plus massa fotboll, lite roadtrips och annat smått o gott.. jorå såattdeeeee!!

Herrå


Kommentarer
Postat av: Walle

Och glöm inte att klämma in lite ffkPARTYN oxå:) trevlig helg! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback