You´re still in my mind, all the frickin time.

Nu är jag tokredo att åka hem, vill hem nununu.
36/59 dagar på en båt bah!

Tre hela dagar kvar sen drar vi, jag o Jennifer drar redan klockan 12 så blir ingen (hör och häpna) avgångsöl idag.
Blir film och godis i bussen ist, inte helt fy skam det ju :).
Problemet ombord är fortfarande att all ensamtid ger tänketid. Försöker hålla fokus på vad som komma skall i sommar istället för annan skit jag ändå inte kan påverka.

Sommaren blir fin, det känner jag på mig.

Nu har det gungat galet mycket idag för tredje gången denna perioden.
Ingen träning idag, inte helt lätt att springa på löpband när det går åt än det ena än det andra hållet :P.

Peace / sarisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback