Ta mig till havet...

Haha, fem hela dagar blir det hemma innan det nu på onsdag är dags för båten igen. Cashflow helloooo ;).

Imorgon ska jag och min söta Linn planera lite mer noga inför resan, kompis de går bra nu.

Igår var en ganska tung dag och idag med egentligen då jag och M en gång för alla bestämt att det är dags vi slutar ses och faktiskt kommer över varandra, kan ju vara dags efter nästan två år sedan vi gjorde slut ^^. Han är dock en av världens bästa människor som jag hoppas kan vara i mitt liv i framtiden på något sätt :).

På båten kommer jag hänga med mina fantastiska kollegor så ser bara fram emot detta: Challe, siss, Erik, Valle med flera!! Bild får ni här nedan på manliga Erik ;) och fyllot valle! Hihi

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback