Koh Tao

Alskade gamla koh tao. Resan gick underbart bra och vi var taggade for att bosatta oss pa denna vackra o i en veckas tid. Bans place ar fantastiskt bra och vi fick ett rum med sex sangar, alltsa blev det lite hostelkansla for vart gang under denna tidsperiod. Mycket mysigt! Ida, Jossen och Emelie gjorde dykkursen med min gamla dyklarare Hampus medan vi chillade pa stranden och hade det gott.. festade lite ca tre ggr och bara madde.. Traffade Rasmus Larsson och hans tjej Jenny har sa vi var ett stort gang pa 8 pers som at middagar ihop. Efter tjejernas dykkurs blev det en stor fest som slutade pa allra basta vis - Nattbad! Urgott :). Riktigt trevlig kvall och natt sen sussade vi sott efter det.. Dagen efter deras fest var det dags for broders fodelsedag och alla hjartans dag (det sistnamnda inget jag firade dock haha).. Gick upp tidigt och fixade frukost pa sangen samt gav honom lite presenter jag kopt innan :). Glad kille.. stekte lite vid havet innan vi gick hem och fixade oss fina infor kvallens bokade bord pa bans, broder fick middag, sang. present fran rasse o jenny samt en sjukt god chokladtarta, och en dauqiribucket fran linn ;) han var med andra ord galet nojd med dagen! Jag och Ida traffade tjornkillarna och en engelsman salsh spanjor sa vi hangde i sackosackar pa natten som jag rakade somna lite i :), allt gick val iaf och ja.. givetvis annu en bra javla dag pa koh tao.. Vi alskar denna on som ni kanske forstar pa alla fina ord, ak dit! Puss och pa aterseende! Sara o Linn

Koh phangan

Vaaarldsbakfylla fran sista dagen pa festivalen dar det intogs ett x antal buckets osv skulle vi alltsa ta oss till fullmoonstallet.. Batturen dit var fruktansvart vidrig, tror i princip alla pa baten kande likadant och uppkastet var inte langt borta! Vi klarade oss iaf och sov bort hela dagen nar vi val kommit fram till hotellrummet som var stort och konstigt men helt okej.. Dagen innan sjalva fullmoon skulle hallas var det givetvis fest, bara att borja klunka buckets igen.. och det gjorde vi bra ;). Riktigt rolig kvall med brudarna som slutade under morgontimmarna. Dagen d for fullmoon var vi raaattsa schletna, hangde vid stranden och forsokte tagga till lite infor kvallningen.. vi hade inhandlat neonklader och farg och hela baletten. Malade kropparna fulla av farg och bar likadana klader alla vi 5 brydar, riktigt snygga var vi! Bilder pa detta finns pa facebook.. Denna kvall natt morgon blev ocksa hela jakla galen med massa dans och roligheter, limbo bland annat. Dagen efter var dock INTE rolig, lag i sangen heeela langa dagen och min mobil hade blivit snodd fast jag lamnade den i rummet :( inte okej!! Menmen jag overlever ju anda.. Herra phangan hej KOH TAO!

Koh Samui

Re:earth, svensk festival med bland annat movits, timbuktu och hoffmaestro. Motte upp Ida, Jossen och Emelie och forfestade med ett stort gang fran Sveriges alla horn. Riktigt kul var det iaf :). Dagarna spenderades pa var ganska fina bungalow och med att vara bakis, inte sa mkt mer som hanns med pa denna o da vadret var valdigt blasigt sa bada var det icke pa tal om. Vagen till koh phanang var varldens varsta, mer om det i nasta inlagg...

Phuket, Thailand.

Katmandu-Delhi
Delhi-Bangkok
Bangkok-Phuket

Och sen taxi till phille o Johans hotell där vi nu spenderar tre nätter :).

Första dagen med soool och bad i hav. Fantastiskt. Är lika röd man kan tro att jag är ;).

Träffade min fina kusin med hennes nyblivna fästman och lilla Tyra förstås. Underbart. Nu chillar vi lite, grabbarna har powernapat i tre timmar när vi åt middag.

Katmandu, Nepal.

Jag och Linn höll på att skrika rätt ut pga hur trötta vi var på skumpiga vägar men höll ut även denna gången med bara ett antal svenska svordomar.

Ett liten skrämmande besök på ett aptempel där tre apor snodde våra chips senare satt vi i bussen mot vårt hotell i landets huvudstad.

Liten promenad med gruppen innan vi gick och kollade i affärer igen ;). Kul men galet stressig stad. Stooor stad!

En sista middag med hela gruppen :(.

Dag två i storstan började med en mycket häftig upplevelse, vi flög över mount everest!! :). Riktigt häftigt. Ska visa bilder någon gång ;p..

Frukost vila och lite mer titt i affärer innan det var dags för absolut sista middagen med resten av gänget.

Sad!!

Pokhara dag ett och två, Nepal.

Jahapp då var vi efter chitwan på väg till nästa anhalt vilket också innebar många timmar i vår guppiga buss.

Pokhara, liten mysig stad vid bergen. Första dagen gick vi mest omkring och kollade i affärerna sen middag med gänget.

Dag två startade alldeles för tidigt med en tripp upp till ett ställe där vi kunde se solen gå upp över Himalayabergen :). Fint, men kallt och lite långtråkigt och dessutom sjukt många kineser som trängde sig.

Vandringen från utsiktsplatsen och ändå ner till vårt hotell tog oss två timmar och vi gick nog nedför miljoner branta stentrappsteg. Gött att bränna lite fett.

En pn senare tog vi oss ut för lite lunch i solen sen shopping :).

Middag med gruppen och sen i säng.