Lycklig tjej

Efter en sjukligt bra helg på Tjörn var det en vecka senare dags för en ny helg med sommarens första festival: summerburst!!!

Fredagen startade vi lite lätt med en tågresa till huvudstaden där det även intogs lite alkohol. Väl uppe och inkvarterade i brors lägenhet började festen. Massa drinkar mixades och sen gav vi oss ut till en pub för att se på en match som inte behöver vidare kommentarer ^^.

In på stadion för att se tiestos sista halvtimme och det var riktigt grymt! Kvällen fortsatte på hotellet för att sedan lämna den stureplansklubben för en som var öppen till 5, nämligen spy bar! Efter en sjukt god donkenburgare i gryningen stampade vi in i lägenheten runt 06.

Lördagen startade relativt tidigt med tanke på gårdagens partaj. Larson kom och joinade vår bakfyllefrukost! Sedan tog jag och min bff oss en stund på stan :) mycket trevligt i regnet.

Sushimiddag med Larson och saris för att sedan tagga om till fest igen! Davis kom också och entrade lägenheten plus Karin som ju bor där ;).
Drinkarna flödade även denna afton och sedan promenerade vi till stadion för att njuta av ingressos sista nummer innan huvudpersonen avslutade kvällen: guetta!!! Vädergudarna älskade oss och regnet försvann innan vi gick utanför lägenheten :). Fick massa feeling av detta och kände mig hög av livet som aldrig förr!

Tog oss till Debaser vid Slussen och dansade denna kväll till 02-03tiden innan vi kastade in handduken och tackade för oss med ett par kokekörvar med mos i maggen! Riktigt go helg sammanfattningsvis!!!!!

Då är man hemma 1,5 dag sen startar midsommarfirande i grebbestad redan på tisdag! :):).

Jag bara flyter omkring på mina rosa moln och mår just nu mina vänner, hoppas ni gör det också, kärlek/ sarisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback