När Karlstad levererar

Denna vecka har gått i möten och fixandes fotspår. Har varit på hälsokontroll, hos bm, hos Emelie för att lösa de sista papprena till visumet osv. Har även hunnit plugga och är relativt snart klar med sista hemtentan för terminen :). 

I onsdags fyllde min kära Wester år som jag och hennes mor var med och firade dagen till ära. Vi drack bubbel innan vi åkte in på årets första och världens godaste räkfrossa för att avsluta en fin kväll med en drink på Jaguar. 




Mån, tis och torsdag var det även träningar på kvällen så det har varit riktigt fullt upp men det är gött ändå. Hela den varma härliga torsdagen spenderades dock inne med böckerna men det får man offra ibland ;). 

Idag åkte jag till Göteborg vid lunchtid för att sedan möta upp min älskade Mändie för en snabb träff innan det var dags att möta upp syster för att gå till modelhouse där vi blev sminkade och fotograferade i ett par timmar. Lyxigt och jävligt dyrt men många bilder som vi blev otroligt nöjda med. Älskade syster <3.
Tog oss därefter till Ivan där vi spenderat kvällen med mat och bubbel och mys :). Bra dag!

Imorgon beger jag mig åter mot Karlstad och med mig tar jag syster. Vi ska fira Westers födelsedag med massa vänner, kul! 

I övrigt är det inte så mycket att rapportera förutom att min kära Joakim är bäst i vanlig ordning!

Kärlek// Sara 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback