Sköna maj

Igår kom jag och Jocke hem från en supermysig vistelse i Trollhättan och Halmstad. Vi anlände Trollhättan på onsdag dag, det blev en otroligt lugn dag som avslutades med en god grillmiddag med familjen Wahman.

Tidig uppgång i torsdags för att styra kosan mot Ullared! En timme effektiv tid hade vi och likt förbannat lyckades vi handa för 1500kr haha. Gillar det stället för vi fick otroligt mycket för de pengarna. Bland annat denna ljuslyktan som vi letat efter länge, hemma i kd har vi bara hittat liknande för 500 spännos cirkus men nu fann vi en vacker för endast 129 - kap! 
Hittade äntligen ett par lite baggyjeans som jag provat flera st i andra affärer men utan att vara helt förnöjd. Här fann jag ett par för 199kr och jag tog en liten snabb bild i provhytten 
Jocke köpte mest underkläder och sånna bra att ha-saker :). 

Efter den snabba timmen åkte vi mot Halmstad och en herrgård där vi mötte upp jockes syster som precis var nybliven 25åring dagen innan plus hennes kompisar och pojkvän. Vart buffé med kalla rätter, varma rätter och efterrätter! Lyxigt. Vi åkte sedan vidare till Idas kompis där vi spelade kubb och njöt av det för stunden fina vädret. Näst sista stoppet var i Ida och hennes pojkväns lägenhet där vi mös en stund innan det var dags att ge oss iväg till sista stoppet - grillning vid havet :)! Otroligt vacker omgivning och trevligt sällskap. En toppendag, vi var alla väldigt trötta när vi kom hem vid 22. 

Kom som sagt hem igår och då vart det lugnt hela kvällen för min del medan Jocke var ute och träffade lite kompisar. Jag somnade som en stock och tur var väl det för nu har jag snart klarat av min sista lördag som personlig assistent på länge - imorgon gör jag sista söndagen och sista dagen alls på länge. Har varit ett riktigt bra extrajobb detta och jag hoppas att jag får komma tillbaka framåt våren sen, det borde gå att lösa då hon jag jobbar för har sagt flera gånger idag att hon tycker det är tråkigt att jag ska sluta :). 

Avslutar detta inlägget med ett litet ihopaklipp på dagen i Halmstad.


Kärlek/ Sara 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback