Våren smyger sig på

Mitt nya pensionärsliv har börjat och jag gillar det! Somnar mellan 22-23 varje kväll och vaknar runt 07-08 på morgonen, då kan jag oftast ligga och götta mig i sängen ett tag till innan det är dags att fånga dagen! 
När man nu vaknar med känslan av att det är ganska varmt ute och solstrålarna verkar vilja sippra sig igenom persiennerna, ja då är det ju bara ännu bättre! 

Förra veckan fick jag även då en ordentligt dos av solen, i Sälen. En efterlängtad halvvecka med familjen i denna underbara skidort. Åkte slalom och längdskidor och det var sååå kul! Efter många år utan skidor och stugmys måste jag säga att jag saknat det. Hoppas det blir en tradition! 



Pappa och jag i backarna och på sista bilden kommer mamma i full fart på sina längdskidor :). 

Var så mysigt att hänga med världens bästa föräldrar lite mer än vanligt. 

I helgen åkte jag sedan hem till Falköping. Träffade jockes goa vänner, spelade match, fick ett knä in i låret = lårkaka, spenderade resten av lördagen med familjen Karlsson/Englund och träffade sen berget och Alex en stund innan det var sovdags. Mysig helg helt klart! Fick även lite tid med syster på söndagen vilket gillas massor. 

Igår fyllde mannen i mitt liv år. Hans present är att vi ska bo på hotell i Göteborg i slutet av mars, käka middag på kvällen och hänga med lite vänner. Kvalitetstid när den är som bäst <3

Nu ska jag träna om två timmar och imorgon bär det av mot Falköping igen. 

Kärlek//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback