Dreams...

Jösses, bara tre månader kvar nu innan vi far iväg - vart tar tiden vägen?
Börjar känna "gåpåbåten-pressen" nu dock och det suger ju hårt för jag viiiill inte :S, har varit hemma i 5 veckor och bara varit nu, börjar ju bli lite trist men åh jag vill inte gå på utan mina tjejeeeer! Frustrerande. MenMENmen.

My Mary kom på spontanbesök i lördags när jag var kanonbakis efter en kväll då jag inte minns nåååågonting, hej och hå coopfest e inte braooo :P - men det var superkul och jag blev givetvis apaglad :D. Blev en dag och en kväll med den kvinnan med mycket godis och mycket skratt till spelet alias :) haha vi ägde dom andra btw!

Den senaste veckan har jag haft asweirda drömmar och dessutom kommit ihåg typ allt när jag vaknat! Galet, men ändå ganska trevligt ibland ;)

Jag och min merris såg på flickan som lekte med elden i söndags kväll, myyyycket bra och den rekomenderar jag verkligen alla att se! Usch o tvi vad hemsk men sååå bra. Skiter i vad alla kritiker säger, den va grym!

Tack o hejj leverpastej!



Jag och underbara Tina Medin :) - på kräftskivan ute i skogen. LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Marie

duuu är bäst sara! saknar dig min söta lilla vän! mera alias snart igen! :) PUSS OCH KÄRLEK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback