Minus plus minus blir plus

Hola amigos! 
Jag är inte alls särskilt bra på att skriva här ändå har jag märkt. Dagarna liksom bara flyger förbi och jag har ingen kontroll över det faktumet!

Vad är det som tar upp all min dyrbara tid då? Jo, den kursen vi har nu är ganska mycket mer jobb med än den förra, blev en liten chock efter chillandet i våras faktiskt. Så, endel tid har spenderats i skolan. Fotboll spelar jag 3-4ggr i veckan vilket såklart också tar endel tid speciellt nu när matcherna sätter igång på fredag. 

Jocke har flyttat in här vilket har lett till en kaotisk lägenhet och en Sara som har fått ta tio djupa andetag mer än en gång pga av att jag nästan ramlat på grejer så fort man öppnar ytterdörren. Nu börjar det dock bli ordning på torpet vilket känns mer än skönt!

Jag har varit hemma med familjen en helg och så har jag jobbat några helger. Ja, ni förstår att det inte finns så mycket tid över. 

Sommaren kommer bestå av mycket jobb på båten och en hel del fotboll. Återkommer om detta.
Några bilder från min mysiga helg hemma =)


Kärlek// Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback