Jag ska bli bra. Inte bäst men bra.

Du vill att jag ska bli mindre whainig. Jag vill att jag ska bli mindre tofflig. Och vet ni, eftersom idag är en bra dag så tänker jag bli bättre. Idag är en bra dag för idag slipper jag läsa mer teori (som jag skrev innan idag) plus att deligeringen gick över förväntan bra (det är en jobb sak, inget jag kan berätta mer om men det är läskigt, martin vet säkert, shhh!)...
Alltså inte whaina över fiske, poker eller ehh nått mer var det säkert men det minns jag inte. Jo jobb, men det lipar du också om så det får jag fortsätta med.
Och det jag ska ändra på som jag själv tycker är att jag inte ska höra av mig så mkt och alltid bestämma saker och jag ska inte heller byta bort andra saker för att vara med dig. Så är det. och jag ska verkligen göra mitt yttersta för att inte bli sån igen. Promise.
Då kommer jag bli gladare för det du gör och de gångerna vi träffas. Javisst, nu inbillar jag mig att det kommer bli svinbra det här. Det måste bli svinbra. Annars kanske jag blir dumpad en vacker dag, och det vill jag inte.
Iofs kan man inte förutse vad som händer i framtiden men men men men.
Nu är jag så trött i hövvet av alla intryck och nya grejjer idag så jag tror jag kollapsar. Sovning alltså. Upp klockan sex imorrn för att gå till ena jobbet för sista gången denna sommaren iaf! De sitter fint i kistan! =) hihi..

SOVNING

SugarN

ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback