Ta mig bort.

För det första är Idol ganska roligt. Är inte på världens bästa humör men ändock fnissade jag lite åt lilla japanen "får jag ta ett kort?".. tihi

För det andra ska jag som sagt åka till onsala imorrn och det ska bli skönt. En vit helg från allt. Sprit, skolan och folk från det andra könet (förutom mille, men han är söt som en liten flicka =P).
 Det behövs nu känner jag. Massa tjöt om balen hit och dit. Men nu verkar allt spikat och klart och jag är nöjd =) hihi. Pålleboy är en trevlig människa.

Nä jag ska nog inte fortsätta här. Jag är trött,sur och förkyld och har kanske redan tappat bort min psykologibok, bra sara.

Hej

Kommentarer
Postat av: Marie

sötosara, kan vi ses nått i veckan kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback