Blörp.

Jönköping idag.
Inhandlade endast en mysig tröjja. Ville ha skor å jeans men de va omöjligt att hitta bra å billigt (ja, jag är snål).
Öhh. Jag verkar ha fått nån inflammation i hälen så kan inte gå på den för tillfället. JUST MY LUCK!
Igår spelade vi ju laserdome, skiitkul vare! =) jag va kass å mitt lag loosa båda gångerna men fasen va sköjj de va!
Sen åt vi på mingus efteråt. Mucho gott.
Sååå, det var alltså en bra kväll igår med tjejerna från laget.

Sen åkte jag till Martin som tyvärr har blivit kär i sin nya dator.

Jag vill umgås jämt men det är inte uppskattat så kärebarn. Orka.

Kanske fest på lördag. Det återstår att seeeeeee.

Imorrn ska jag, jennifer, björn och han som är kär i sin dator bowla.. Woho, hoppas det går bra annars har jag ju som sagt hälen att skylla på :P tihi

Haregött
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marie

ha, och jag ska jobba idag.

Postat av: Marie

blogga blogga blogga-

2006-11-04 @ 18:36:42
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback