Dahlin och Green

Seriöst vet jag inte vad jag ska skriva här.
För det enda som händer är samma saker som brukar hända.
Skola.
Träning (för sällan men ibland).
Martin, Martin, Martin.
Jobb (en gång på 3 månader ungefäääär!)
...
Fun life liksom.
Vart är mina vänner?
Kanske inte har några.
Inga som jag umgås med iaf. BOOOORING.
...
Johan och dom lär ju inte komma i helgen iaf. Han kan ju inte ens höra av sig. BAH slynaN!
...
Projektdagen i måndags gick braooo.
...
Skol-sm idag gick piss men vi spelade bra och jag fick vara med överraskande mkt!
2-4 Mot Vara
3-3 Mot vårgårda
...
Fest eller inte i helgen, det är frågan.
...
Idag har jag och Merris ätit mat hos min kusin.
Imorrn ska vi kanske hälsa på hans farmor och sen ska vi till Gudhem för en gångs skull!
...
Sovning nu
...



TJING

göllet ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

sara dissa björn rosenström och idas 120 000 raggarvänner, det är vad man kallar 200 spänn åt helvete....

2006-11-30 @ 13:56:52
Postat av: Sara

I will Larsson, för jag ska jobba hela fucking söndan! 14 son of a bitch- TIMMAR! GAH JAG DÖÖÖR

Postat av: Sara

I will Larsson, för jag ska jobba hela fucking söndan! 14 son of a bitch- TIMMAR! GAH JAG DÖÖÖR

2006-12-01 @ 23:51:08
URL: http://Saaaris.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänk på pengarna kvinna...jag måste skaffa mig ett förvärvsarbete. Funderade på prostitution, snabba pengar du vet. Men jag tror att jag är för gammal för den branschen nu, jag är ta mig faan lastgammal! Bäst för dig att du kommer och tränar sen, jag måste ha någon där som jag kan beklaga mig för!!!!

2006-12-02 @ 13:15:10
Postat av: Anonym

Tänk på pengarna kvinna...jag måste skaffa mig ett förvärvsarbete. Funderade på prostitution, snabba pengar du vet. Men jag tror att jag är för gammal för den branschen nu, jag är ta mig faan lastgammal! Bäst för dig att du kommer och tränar sen, jag måste ha någon där som jag kan beklaga mig för!!!!

2006-12-02 @ 13:15:22
Postat av: Anonym

Tänk på pengarna kvinna...jag måste skaffa mig ett förvärvsarbete. Funderade på prostitution, snabba pengar du vet. Men jag tror att jag är för gammal för den branschen nu, jag är ta mig faan lastgammal! Bäst för dig att du kommer och tränar sen, jag måste ha någon där som jag kan beklaga mig för!!!!

2006-12-02 @ 13:15:23
Postat av: Anonym

Tänk på pengarna kvinna...jag måste skaffa mig ett förvärvsarbete. Funderade på prostitution, snabba pengar du vet. Men jag tror att jag är för gammal för den branschen nu, jag är ta mig faan lastgammal! Bäst för dig att du kommer och tränar sen, jag måste ha någon där som jag kan beklaga mig för!!!!

2006-12-02 @ 13:15:52
Postat av: Johanna

Tänk på pengarna kvinna...jag måste skaffa mig ett förvärvsarbete. Funderade på prostitution, snabba pengar du vet. Men jag tror att jag är för gammal för den branschen nu, jag är ta mig faan lastgammal! Bäst för dig att du kommer och tränar sen, jag måste ha någon där som jag kan beklaga mig för!!!!

2006-12-02 @ 13:16:03
Postat av: Johanna

Tänk på pengarna kvinna...jag måste skaffa mig ett förvärvsarbete. Funderade på prostitution, snabba pengar du vet. Men jag tror att jag är för gammal för den branschen nu, jag är ta mig faan lastgammal! Bäst för dig att du kommer och tränar sen, jag måste ha någon där som jag kan beklaga mig för!!!!

2006-12-02 @ 13:16:03
Postat av: hihi

sorry men jag har inget att göra och sen när jag märkte att jag glömde att skriva mitt namn så var jag tvungen att skicka några gånger till...

2006-12-02 @ 13:19:32
Postat av: Sara

Haha larsson med livet ;)

2006-12-02 @ 20:49:34
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: veronica

hallå seriöst eller... ur kan du ha choklad på dig sida?? hur gör man igentligen eller..

2006-12-04 @ 19:23:30
URL: http://veronicarehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback