Ehh BÖH

Denna helgen som kommer brukar man ju längta efter i princip hela året.. dock är detta ett undantagsår.. som sagt så är jag helt knäckt för att jag inte får vara med och spela men jag får se till att ha så kul som möjligt med tjocko å larsson i seketariatet.. kan nog bli bra skit

nästa helg blir hektisk =P.. min kära gamla vän Johan Lindberg och hans vän kommer på besök... han försöker få mig och syster att festa men vafan finns det att göra här på en fredag!? NADA Men det ska bli kul iaf..
Sen på lördagen är det årsfest med ffk... jag är martins respektive <3.. haha låter så vuxet.. bläsch!

just i detta nu borde jag plugga rättskunskap men faaan va trist det är! Jag OOORKAR verkligen inte! BAh jag skiter it...

Idag var det uppsatsskrivning med svenskan som förmodligen gick åt helvete men jag är glad ändå för efteråt fick jag träffa martin och det är rrrroooligt att väcka honom på morgonen :P
Sen lagade vi god mat och byysade.. vi är bra på att ha kul.. det är bra skit.. han är bäst skit ! <3 LÖÖÖVE

imorrn ska jag va med brolle å kraftis och siss... najs

på torsdag ska jag leka med martin igen.. och sen är det heeelg! =)

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback