Jag vill ha lördag idag... nananananana

Först ska jag berätta om det dåliga.
Att jag har/har haft SJUUUKT mycket saker att göra innan lovet, mest denna veckan.

Startade med Naturkunskap i måndags, gick trots allt ganska bra faktiskt.

Sen sket jag i att plugga i måndags och lekte lite med merris istället. Och så pluggade jag på psykologiinlämningen igår och läste svenskahäftet också, för idag var det nationella a-delen. Det kändes också helt okej men man vet ju aldrig.

Idag ska jag skriva klart psykologin, börja på svenskainlämningen (om jag orkar!) och göra rättskunskapsläxa. Lasse lät oss slippa hans skriftliga förhör för han tyckte synd om oss som hade så himla mkt att göra. TACK LASSE! =)

Plus att vi har kämpat en hel del med projektarbetet denna veckan, som vi för övrigt ska utföra vecka 47, vilket är jävligt snart med tanke på att vi har lov nästa vecka och praktik veckan efter.

Jag har fått bekräftat att jag får vara på räddningstjänsten. Sen att jag ska vara där med David och Adel är ju inget jag tänker kommentera.

Men men.

Nu måste jag keep on going så att säga.
Men på lördag äre fest! (och 3.5 timmars träning med KIK!!!)

TJING!

Kommentarer
Postat av: Marie

EFTERFEST MED BASSHUNTER! hahahaha, ne jag bara skoooooojar :D

Postat av: jennifer

haha säkert att du skämta marre ;) hiiihii feeeeest på lördag då kanske saaaris.

2006-10-25 @ 22:04:18
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

haha :D yes, det blir ferre på lördag! du med i hope. förväntar mig att se min sexy sara på dansgolvet ;)

2006-10-25 @ 22:14:06
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

och jennifer..schhh ;)

2006-10-25 @ 22:14:31
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Sara

Marie skämtade inte där. Vi kör en efterfest med honom, den nöööörden ÖH NÄE, skulle inte trot ;)... klart det blir fest mina flickor! det är alltid fest omkring oss aiight? haha sexy och sara och dansgolv.. hur fan fick du en hel mening av dom orden, oh my! :P

2006-10-26 @ 16:59:07
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback