Ordet är Smärta!

Painpain..
Alltså, alla som vet lite om mig och mitt fotbollsspelande vet att jag har cepefötter.
Och som att det inte vore nog med cepefötter börjar nu min ljumske bli lika knäpp också, BAHHHH, palla!!?
Fotbollsgymnasiet i morses efter en ca månad utan träning. Gick bra till en början men sen fick jag tillbaka gamla känningar i ljumsken. fan
Så tänkte jag att jag tränar väl en gång till, med klubben. Så sagt och gjort kom jag hem, bytte om och bussen in till nästa träning. Men då får givetvis sara ont i ljumsken när hon passar så det blidde bara till att jogga och göra några sit-ups resten av träning. Ahh, underbara kropp!
Slutwainat.
Nu ska jag berätta om våran lilla trip till onsala i helgen. Jag åkte dit vid 1 i fredags med moder,fader,broder och kusin =)... vi stannade inte mindre än tre gånger på vägen och jag inhandlade då lite smått och gott..
Väl i lilla stugan (som min kusins familj äger) åkte jag och sofia ut med snyggbilen (vettufan vad det är för sort, men det är röd och med sånt där avtagbart tak =P).. Vi lyssnade asmycket på "hata göteborg" (en djurgårdslåt typ) och den är numer en favorit.. Går typ "Vi ska på picknick i göteborg, flaskor och stenar i en korg" osv.. asbra ! =) hihi
Vi behövde lite chill, lite avkoppling. På kvällen åt vi pizza och sen var den dagen slut...
Lördagen startade tidigt med onsalas underbara frukost, färskt bröd och massa pålägg att välja mellan, tacka vet jag moster bittan, hon e bra skit..Sen vid 10 va jag och kusinen i stan (kungsbacka) och inhandlade en hel del saker även denna dagen (resten, vill säga mamsen,papsen, mosteren och broderen kom också till stan men lite senare)... bra shoppingdag
På kvällen begav jag,sofia,emil och roggan oss ut på en fisketur.. Men fiskjäveln lyste med sin frånvaro.. INTE EN ENDA FIRRE! det enda den turen förde med sig var blöta kläder och en motor som va kass.. tack och hej skithav utan skitfiskar i! BAH! =) men de va trevligt ändå för emil va så söt när han drog upp ankaret hela tiden, moaahhaa, de va en syn vill jag lova! =)...Tacos när vi va hemma sen..
Söndagen började även den ganska tidigt.. vi åt frukost, såg på ronny sandahl (som är emils kompis) på nyhetsmorgon söndag.. wihoo tvkändis i brors vänskapskrets liksom! ;P... sen gav vi oss ut till ett köpcenter (som vi även besökte på lördagen) och kollade läget en sista gång innan hemfärd..
Åkte till stugan, packade hem saker, jag och emil dödade säkert tio getingar (det var kul och dessutom invaderade dom stället typ)....sen home sweet home

Idag väckte jag martin vid halv 2 och han blev asglad över att få pussa lite på mig ! <3 hihi han låtsades iaf vara glad.. nu spelar han match och jag hoppas att han är bäst.. eller näe, jag vet ju att han är bäst.. juste!

I morgon är en händelserik dag.. först ska jag köra, sen projektarbete, sen klippa mig.. Fy sjöen va gött! =) äntligen ska jag klippa av kaluffsen (inte allt, men lite upp å lite snett å lite si å lite så)... osv.. hektiskt dag minsann!!

Och, mina kära vänner, den 10/9-2005 blidde jag och min underbara merris tillsammans, och det betyder för övrigt att det på söndag har gått ett helt fucking år!!!
Kan inte fatta det.
Och ändå är jag totally in LÖÖÖÖVE fortfarande.. helt sjukt men underbart <3<3<3
MUMS på min pojkvän.
Kommer säkert skriva mer om denna dag senare i veckan.. men ha det bra så länge

TJINGTJING!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Osch, är jag och berris ett helt halv år efter? maha. vi har 6månader imorn, i know, tuttinuttigullitnaaw typ :)

Postat av: Marie

det är lurre, för jag är ändå sjuk. dock så är min nästa vecka kind of busy. ska till göteborg och röntga mig på måndag, jobbar tis-tors, så det får bli till helgen isåfall? :/

2006-09-07 @ 16:35:56
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback