4 år <3


Ett vackert guldhalsband rikare :)<3.

Jag har varit superförkyld sen i fredags. Kanske inte var det bästa att spela match i 90 minuter i lördags och bada natten mellan lördag o söndag då :P.
Var på en sjuk och underbar kräftskiva i lördags och alla va kanuuuun, bilderna får tydligen inte visas för allmänheten :O.
Haha.
Ja nu har jag gått hemma i 4 veckor på torsdag, känns sådär. Vill jobba, men är egentligen inte direkt sugen på att dra på båten igen - I´m weird I know men väntar liksom in Therese lite som ska på i november. I wish.
Ska iaf bli frisk först nu innan jag kan dra på igen. Blir nog bra till slut. Vill hälsa på mina underbarisar i Oslo med! Ska hälsa på er alla snart - promise.
Spabesöket var för övrigt underbart och hela den 10/9 var fantastisk! LOVE IT!
Nu ska jag göra nått mer ovärt.
Tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback