Ingen kul dag i veckan detta.

Idag har jag sagt hejdå till Martin som ska iväg i 3,5 månader. Min bästa kramare och den som känner mig mest av alla, en man alltid kan lita på och som betyder enormt mycket för mig trots att det var snart ett år sedan vi var tillsammans nu. Har haft ständiga smskonversationer när merrisen jobbat natt och jag bara vänt på dygnet :). Kommer sakna den snyggingen, helt klart <3

Idag har jag även mått piss, vaknade med världens hosta och har levt på alvedon i två dagar nu. Sjukdom är bra när man imorgon kl 05.08 beger sig mot oslo och color fantasy för att jobba arslet av sig i 14 dagar :( ser jag alltså inte fram emot i detta mående... inte alls. Vill vara hemma när jag mår kass för tusan!

Idag har jag träffat Mary, där var det också hejdå då hon och hennes pojkvän åker iväg i 4 månader. Dock mycket trevligt att träffa sötnosen igen över lite fika och uppdatering om falköping typ :P.

Ne allmänt så är det inte så trevligt just nu, massa avsked och båten i två veckor :S

Nu fryser jag som fan men fick träffa min lilla älskling Tyra en sväng ikväll och hennes underbara mor vilket gör vem som helst på bättre humör :).

Peace, hörs om två weeks.



Kommentarer
Postat av: Marie

tack för idag sweetie! hoppas det går bra på båten, och så hörs vi snaaaart! :) love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback