On a boat

3-23
20 dagar
På en båt
Jag lever och frodas.

Går upp omänskligt tidigt, får en lapp.
Gör lite sysslor.
Äter
Jobbar igen.
Äter
Jobbar igen.
Äter
Tränar (när vi inte är för trötta för att orka detta eller när det gungar för mkt)
Äter
Sover

Haha ja där har ni en sjukt bra sammanfattning på mitt liv ombord på båten. Och vet ni, det är faktiskt ett ganska gött liv. Vi slipper de -10 ni har på land och allt bara flyter på i sin fina rytm, människorna är underbara, fötterna luktar illa och det osminkade ansiktet mår fint.

En vecka kvar nu sen är jag återigen klar för att leva livet, för just det, man får rätt gött med cashhhhing också!

Ne nu ska jag äta, eller gå på toaletten, det gör man ibland här också.

HERRÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback