Paris

Fantastisk födelsedagspresent från bröderna Dahlin till mig och min syster, en weekend i Paris =)!
Fre 9/11- Mån 12/11 var vi iväg och kom alltså hem igår.
Vi var otroligt kulturella som man ska när man är i denna mysiga stad. Massa vin och mat intogs. Vi såg hundratals fransmän med baguetter i handen och njöt av utsikten från eiffeltornet och triumfbågen.
Lördagskvällen blev minst sagt speciell, vi kom hem klockan 07 på söndagens morgon :P. Hamnade slutligen i en rökig karaokebar där jag kände mig väääldigt vit, haha det var en cool upplevelse minsann!

Fransmän älskar att röka, är dåliga på engelska och dom kan absolut inte göra bra mojitos men vi trivdes ändå ;).

Merci, älskade Anders och Emil för detta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback