Koh Tao

Alskade gamla koh tao. Resan gick underbart bra och vi var taggade for att bosatta oss pa denna vackra o i en veckas tid. Bans place ar fantastiskt bra och vi fick ett rum med sex sangar, alltsa blev det lite hostelkansla for vart gang under denna tidsperiod. Mycket mysigt! Ida, Jossen och Emelie gjorde dykkursen med min gamla dyklarare Hampus medan vi chillade pa stranden och hade det gott.. festade lite ca tre ggr och bara madde.. Traffade Rasmus Larsson och hans tjej Jenny har sa vi var ett stort gang pa 8 pers som at middagar ihop. Efter tjejernas dykkurs blev det en stor fest som slutade pa allra basta vis - Nattbad! Urgott :). Riktigt trevlig kvall och natt sen sussade vi sott efter det.. Dagen efter deras fest var det dags for broders fodelsedag och alla hjartans dag (det sistnamnda inget jag firade dock haha).. Gick upp tidigt och fixade frukost pa sangen samt gav honom lite presenter jag kopt innan :). Glad kille.. stekte lite vid havet innan vi gick hem och fixade oss fina infor kvallens bokade bord pa bans, broder fick middag, sang. present fran rasse o jenny samt en sjukt god chokladtarta, och en dauqiribucket fran linn ;) han var med andra ord galet nojd med dagen! Jag och Ida traffade tjornkillarna och en engelsman salsh spanjor sa vi hangde i sackosackar pa natten som jag rakade somna lite i :), allt gick val iaf och ja.. givetvis annu en bra javla dag pa koh tao.. Vi alskar denna on som ni kanske forstar pa alla fina ord, ak dit! Puss och pa aterseende! Sara o Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback