Flink kvinna den där!

Har avklarat en jobbhelg som startade i torsdags. Tre dagar med jobb mellan 18-ca04 varje dag var ganska tungt men också väldigt skönt. Detta innebar ju att jag inte festade denna vecka vilket min lever nu sjunger tacksånger över. Varsågod, lilla lever!

Mitt arbetscrew, mina barbacksfriends är rätt goa gubbar och gummor får jag allt säga. Tur det för annars hade gårdagen varit ännu mer kaotisk än den var. Det var fullt upp hela kvällen och jag var så sjukt sliten när jag gick till bilen på kvällen att jag trodde fötterna skulle svika mig.

Idag har jag gjort väldigt lite men det blev trots allt lite gjort. Jag fixade lite här hemma sen blev det en promenad med Jimmy och kessi innan jag lagade kycklingwok till oss :). Trevligt!

Nu ska jag snart försöka sova vilket förmodligen kommer gå åt helsike eftersom jag sov till 14 idag ^^. Nu längtar jag redan till nästa helg då det är dags för den omtalade julsittningen! :) wie.

Kärlek/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback