Vit som snö

Jag tycker att tiden går för fort.
Jag tycker att tiden går för långsamt.

Imorgon är det julsittning som vi har sett fram emot väldigt länge :). Ska bli gott med julmat, kul att se alla fina människor och att klä upp sig själv!

Nästa vecka väntar en massa basgruppsjobb då vi ska göra en uppsats om en socialrapport. Har hört om roligare saker men det får gå. På torsdag ska jag in och jobba lite sen efter föreläsningen på fredag kommer världens bästa tjejer hit! <3 dör lite av längtan.

Igår mötte jag upp Mossen,Eric och Öster på kvällen för att först dricka några kalla hos Eric sen dra till tempel där musikquiz och dans väntade. Riktigt trevlig afton som dock resulterade i några onödiga fyllesms som jag ångrar lite bittert idag ;)!

Idag blir det troligtvis ensamtid, skönt efter en jättebusy vecka. Kanske lite godis och xfactor ikväll givetvis. Blir nog en promenad också för att göra något vettigt!

Kärlek/sarisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback