Bara en känsla

Nu går dagarna sådär väldigt fort igen.
Helgen i Örebro med min kära Marie var awesome, längesen jag skrattade så mycket med och åt en människa haha ;). Fick träffa massa söta människor, vara full och glad samt fika med gamle Merrisen. Vi cyklade genom stan (eller jag satt på pakethållaren, har fortfarande ont i röven efter den turen!), fick se allt man behöver se osv. Bra väder och massa mys helt enkelt. Åkte därifrån glad och med massa ny energi!

I veckan har jag bland annat bakat bullar med min kära pojkvän, vi satt på huk och tittade med spänning på hur bullen i ugnen växte haha ;). Smarrigt blev det iaf och det visade sig att vi är ganska bra på att samarbeta.

Igår fick jag sova själv men pratade i telefon med PH i en dryg timme innan jag somnade gott. För varje samtal lär man känns varandra lite mer och det känns så himla bra, vi kan prata om allt mellan himmel och jord.

Nu blir det en jäkla massa juridikplugg innan tentaskiten är skriven i slutet av månaden.

Kärlek// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback