Guldkant på tillvaron.

Denna vecka innebar intensivt tentaplugg med mina kära vänner.
I mitten av veckan blev det dock härligare tider trots läsningen som tar så mkt kraft.
Dåligt med träningen och ganska onyttig mat har det blivit men mysigt har vi ändå haft det emellanåt :).
Tentan skrevs i fredags och förhoppningsvis gick den okej så man får sig ett g! Man vet ju aldrig men det kändes ändå bättre än väntat.

Fredagen fortsatte mycket bättre med besök av kusin och hennes två underbara ungar! Vi åt lunch sen besökte vi badhuset där Tyra glatt lekte i några timmar innan alla inblandade var helt slut.
Hem för att laga tacos, då kom även Angelica och Philip för fredagsmys! Härlig dag.

Tidigt vaknade vi (läs lilleman :p) på lördagen. En stor frukost innan vi till Tyras förtjusning åkte ner till stan med bussen. Lite shopping, lunch i solen och även en glass senare drog vi vidare till nöjesparkens Lekland. Philip kom för att vara Tyras nanny vilket han löste med bravur! Hon busade och lekte i flera timmar innan vi sa hejdå till vår nanny och tog en långpromenad hem till kronis med två sovande barn i varsin kärra.
Lugn kväll med god mat och lite götta så somnade vi gott vid 23.

Idag vaknade vi och intog frukost sen var det redan dags att vinka farväl, men vilken mysig helg :)!!! Njutit varje sekund. Nu tvättar jag och ligger o tycker lite synd om mig själv för att alla vänner är iväg på annat och b-friend inte har tid med mig som vanligt den upptagna jäkeln.

På tisdag är det Valborg, deeeet blir skojjsigt!!!

Kärlek // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback