Lyckliga stunder

Just nu, när jag ligger här på min divan och funderar, kommer jag att tänka på hur otroligt härligt livet är ibland.

Just nu är livet fantastiskt till och med. Förra veckan spenderades i Falköping, en stor del av veckan tillsammans med mister P. Han fick för första gången introduceras i familjen Dahlin och klarade uppgiften med bravur! Alla charmades av denna pratglada, genuint intresserade man som jag tycker om så mycket.

Denna veckan har gått fort förbi men inte mindre innehållsrik för den sakens skull. Endel tid vid skolbänken och ganska många timmar på gymmet trots ett par dagars sjukstuga här på jakthorn.

Helgen som nu passerat har varit underbar. I fredags hängde jag endel med b-friend innan det var mys hos Hector som gällde. Mkt skratt, en hel del socionomsnack och massa gott att snacka på. Kvällen blev lång och väldigt trevlig. Igår var jag en snäll tjej och fixade till frukost på sängen och sedan gav vi oss in till staden för en promenad och fika med Oskar :), kul med lite kompishäng! Kvällen bjöd på middag och ett första möte med Ps mor och syster, helt fantastiska människor som jag klickade med direkt. Tyvärr var vi tvungna att lämna dessa tu på grund av jobb men även den striden tog vi oss igenom för att sedan åka hem och sova gott. Idag vaknade vi vid 13 sen blev det lite em-fika med samma fina sällskap som under gårdagens middag.

Nu är det lite husfrusysslor på schemat men det gör tamejtusan inget när allt varit så bra det sista. Jag är nykär och glad hela tiden, hoppas ni som hatar lyckliga människor inte läste hela denna novell för då lär ni inte må bättre nu ;)!

Kärlek/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback