Sova, eller?

Jag har studsat omkring på mina små rosa fluffiga moln hela helgen och en stor del av denna solfyllda dag också...

meeeen, man kan ju inte alltid vara på strålande humör.
Just i detta nu är jag mest galet irriterad på att det verkar vara näst intill omöjligt att somna!

Däckade till vid 22:30-23, så ringde jag upp P och frågade vart tusan han tagit vägen. Visade sig att han plötsligt hamnat massa timmar i något spel med någon kompis (lyssnade inte så mycket men förstod att det var något som jag ändå inte var så intresserad av att förstå) och plötsligt bestämt sig för att inte komma ändå. Och ungefär där kom Dahlinskan ihåg hur det var att vara i ett förhållande igen typ efter tre år som singel.

Smått bitter på min ibland ganska förvirrade tankspridda man ligger jag alltså här ensam i nytvättade lakan och söker efter mister Blund, John Blund.

Sett positivt till dagen har jag varit på ett mycket givande styrelsemöte, innan dess tvättade jag - behövligt. Efter mötet kom min kära fina underbara Öster förbi en sväng innan vi drog iväg på ett tufft pumppass! :). Gött de...

Ne nu...

Nattinatti

Kärlek/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback