Bring it, 2013!

Jag har gjort otroligt mycket år 2012. Är en väldigt lyckligt lottad människa som har kunnat göra allt jag velat än så länge.
Man kan sammanfatta det lite såhär.

Jan-Apr --> långresa med Linn 2,5 månader (Indien,Nepal,Thailand,Malaysia,Singapore och Bali).

Apr --> Italien med fif
Maj --> båtjobb heeeela månaden

Jun, jul, augusti --> tjörnhelg, summerburst, midsommarvecka, peace and love-vecka, båtjobb, Tjörn igen, Grekland med cedrus och Linn sen Antagen till Karlstads universitet så flyttade jag upp dit. NOLLNING

Sep --> mitten av denna månaden flyttade jag in i min allra första egna lägenhet i Karlstad och stortrivdes direkt, fick massa nya vänner osv.

Okt,nov,dec --> flöt omkring i studentlivet, klarade min allra första tenta, fick jobb på en nattklubb osv. :)
Fiiiiint liv!

Ja, man ska ju inte klaga på det året. Blev inga direkta nyårslöften inför 2013. Firade nyår på båten genom att servera ca 2000 tyskar och sen se massa raketer med kollegorna.

Ser fram emot detta år med spänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback