Skallen är överfull.

Valborg var helt sjukt bra. Vi hade någorlunda tur med vädret trots ett par hagel/regn-nedfall. Alkohol intogs hela dagen och med fina vänner blev dagen perfekt.
Dagen efter var inte lika perfekt, jag och snyggRonja käkade pizza till frukost och i den där sängen blev jag liggandes hela dagen lång...

Förra helgen spenderades först med generaler från Linda och Ture på fredagen för att sedan åka till skåre på natten där jag blev kvar till söndagen.
Det var en väldigt bra helg i mina ögon.

Skola och massa sol mån och tis denna veckan, grill på innergården och mys med klassisar :):)! Tyvärr lite tråkigheter denna dag också som jag dock inte vill gå in på men det har resulterat i en förvirrad och ganska ledsen Sara i slutet av veckan...

Åkte hem till Falköping i onsdags och här ska jag vara tills på söndag, bara massa kvalitetstid med bästa vännerna och familjen, kunde inte kommit mer lägligt!!<3.

Kärlek// Saris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback