Då var det dags igen.

Sitter på ett tåg mot kongsvinger och sedan är det byte mot Oslo. Idag går jag på båten igen efter ca ett år med skola. Jag har saknat människorna och pengarna framförallt. Jag hoppas att det inte riktigt kommit igång med sommar än så att arbetet är någorlunda okej. 

Det värsta med att åka iväg numera är ju att jag lämnar min älskling hemma. Saknar honom redan efter fem minuter. 
Igår hade vi en mysig lunchdejt tillsammans och sedan åkte vi till bergvik en snabb sväng för att fixa lite grejer inför båttrippen. Han åkte tidigare till stan på kvällen för att han skulle köpa ett par jobbskor åt mig på hm. Så otroligt snäll och omtänksam hela tiden, jag blir bortskämd! Älskar den här mannen av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra ❤️  Joakim Wahman, du ÄR mannen i mitt liv och det är jag så jäkla glad över! 
Sjukt snygg man det där!

Igår så höll jag på med papper i en evighet efter ett litet möte om praktiken i höst. Fixade mina uppgifter som skulle in samt Matildas. Tog över en timme men nu är det äntligen färdigt! :) 
Pust!

Igår tränade jag fotboll för sista gången på flera veckor. Kändes ändå lite sorgligt då jag kämpat på och tränat med a-laget tre gånger i veckan sedan jag vet inte hur länge. Har spelat matcher med u-laget och valt själv att inte följa med på a-lagsmatcherna då jag helt enkelt inte platsar i startelvan vilket är förståeligt då tjejerna där är galet grymma! All cred till dom som lyckats ta så många poäng som nya i div 1! :).

Åker alltså iväg i två veckor nu och det kommer garanterat bli tufft i jämförelse till studentlivet som varit ganska behagligt det sista. Det som dock är väldigt skönt blir ju att få in lite pengar på kontot, äntligen! 

Kärlek// Sara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback