Snart sommar!

Vart tar tiden vägen? Det är bara ca två veckor kvar tills jag förhoppningsvis får gå på båten och då börjar i princip min sommar. 
Jocke har sommar redan nu den jäkeln, han drog till Alicante och efter bara två dagar saknar jag honom massor. Min prins

Skolan går bra, nu är det ett seminarie kvar plus att vi ska lämna in alla uppgifter från denna kursen. Gäller att bara ta tag i saken, vilket dock även är det svåraste. 

Fått bekräftat helt att andra praktikdelen blir i skara på ett familjebehandlingshem. Ska bli otroligt intressant. 
Jag och Emelie har även kommit ett steg närmare Namibia genom att boka flygbiljetter :)! Fattig student nuförtiden alltså...! 

Så ja, vad ska man säga. Allt rullar på och jag vill ha hem min kille pronto är en bra sammanfattning. 


Kärlek // Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback