Eh, hej?!

Har inte bloggat sedan typ mars? Har varit så sjukt mycket detta året. 2015 kanske kvalificerar in sig på det mest busy året för fröken Dahlin. Just nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv efter tandvärk i en visdomstand som startade i måndags som igår utvecklade sig till hög feber och total utslagenhet. Skriver mest för att jag blir såå rastlös av att ligga här men har inte energi nog till att ta mig för minsta lilla grej. 

Sedan sist har en massa saker hänt. C-uppsatsen har äntligen blivit både godkänd och publicerad för ett bra tag sedan nu :)! Sommaren sprang förbi med 11 veckors heltidsarbete på biståndsavdelningen i Falköping. Trivdes kanonbra där med både kollegor och alla äldre underbara människor jag fick träffa. Fick även vara sambo igen med min älskade Joakim vilket såklart var underbart! 

Nu har det hunnit bli höst och nya kurser på universitet. De två sista kurserna i mitt liv på Karlstads universitet håller jag faktiskt på med just precis nu. Känns helt galet! 

Faktum är att jag ska flytta ifrån Karlstad redan innan jul, gör det sista på distans. Idag blev jag dessutom erbjuden ett jobb i Falköping! Vuxenlivet smyger sig på i ett rasande tempo. 

Ne, nu ska jag fortsätta hänga i min sjukstuga.

Kärlek// Sara 




Kommentarer
Postat av: RobertweX

Urgent assistance in obtaining high-quality and anonymous PCR from all over the world! High-quality documents all over the world at affordable prices and in the shortest possible time! We will help you get the document within 30-60 minutes without queues. A document with a qr code. The document contains a working cr code with patient and clinic data.Complete anonymity of data. Complete anonymity during registration. We guarantee quality and low prices.

Test PCR per voli in tutto il mondo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback