Aldrig ska jag sluta älska dig

Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så
Om du lämnar mej, kan jag det väl förstå
För vad har jag att ge dej, som ingen annan har
Jag är ingen särskild, medans du är underbar!

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig,
Att du är där, för mej
Som jag är här för dig
Ge inte upp
Ge aldrig upp!

He´s my man



M
in enda lediga dag börjar sakterliga lida mot sitt slut. Och jag vill inte påstå att jag har gjort sådär jättemycket nyttigt. I och för sig har minst halva dagen gått åt till att spela match. Det va hett och det va smärta. Foten var tejpad, benen var döa, jag var helt slut. Matchen var mot norra-fågelås. Vi vann. 6-1. Såäre.
Tänkte städa rummet också. Men då satte jag på min tv med bonnkanalerna och hoppades innerligt att det skulle finnas något bra på tv. Och vips så var det visst sommarkrysset. Låter kanske inte så rogivande men det var iaf roligare än att städa rummet.
Sen pratade jag med merris lite. Han har alltid världens sämsta anledningar till att lägga på. Vad var det idag. Hm var nog att hans korv hamnade i kolet, eller nått. Gissa vad han gjorde. Jo han fiskade, och det gjorde han igår också.
Såäre.
Så skulle/ska vi ses på måndag. Har träning till halv 9 då säger han i eh går. Har match till mycket senare lät det idag. ÅHOjojoj.
Såäre.
ofta.
Men får ju iaf träffa honom, får väl vara glad för det.
I veckan ska min mamma ha full koll på datorn och kolla restresor. Wiho, hoppas vi kommer iväg. Hoppas det blir så bra som jag hoppas. Men jag tycker fortfarande inte om att adam inte kunde och i och med det inte heller marre åker med. Mm, det får ni inte tro annat.
Såäre.
Jag vill känna det där speciella igen. Som exakt nästan för ett år sen. Du minns inte, men jag minns. Och det var underbart. Jag behöver den så ge mig den snälla. Visst är det kärlek men den kan inte alltid vara på topp den heller. Närmar sig 11 månader. Det skrämmer mig lite. Förra gången blev det drygt 11 månader. Det är länge. Men det är så annorlunda nu. På ALLA sätt verkligen. Och då menar jag alla. Allt är liksom tvärtom. Jag är som han och du är som jag, fast ändå inte. Mycket komplicerat. Både på gott och ont. Men det är bra för så kan man inte jämföra och ha sig så mkt. Mmmm, vad ska man säga.
Såäre!
Ser inte fram emot att jobba 13 timmar imorgon någonstans! Det suger Big time. Oh yes. Ge mig ledigt, ge mig mina vänner och massa kul. Nästa helg blir det partaj. För larsson, stooora 18-åringen på eh söndag =) hihi.
Slut!


hmm

Trough the darkness and broken glass
I´ll come for you, if you only ask
and there I´ll stand
just for you

Million miles between our lives
can´t keep us apart from our grieving hearts
sealed with love
God speed my darling

For your name
I´m calling
for our love
I´m falling on my knees

And if you cry, I´ll hold your head up high
I´ll be there by your side
I will be your guardian angel

In the garden of lonely love
I´ll wait for you, ´till the time will come
when I see you smile
just for me

Love and loss embrace the pain
you can´t hide your tears in the rain
I´ll be there
just wait my darling



Kommentarer
Postat av: merris

är det du som skriver såna här söta saker hela tiden? ja det är du, du är den söta i vårat förhållande har ju sagt det, du är den bra, jag är den dåliga. kommer bli mysigt som satan utomlands. Pusss älskar dig

Postat av: Sara

ja det är jag som skriver söta saker men det betyder inte att jag är den söta, för VEM är det jag skriver söta saker om hela tiden? Jo digdigdig. Du är inte dålig har jag sagt tusen ggr merris.. jao, hoppas verkligen vi (eller mamma rättare sagt ;P) hittar nån bra!..älskar dig med grisen

2006-08-07 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback